specjalista Wałbrzych, pracownik biurowy Wałbrzych
- przygotowanie oferty przetargowej w zakresie doboru asortymentu i wyceny;
- terminowe składanie ofert przetargowych;
- weryfikację i analizę warunków zamówienia (SIWZ, załączniki, wzór umowy);
- gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty;
- podejmowanie działań prowadzących do aktualizacji informacji zawartych w bazie danych;
- archiwizację dokumentów przetargowych;
- współpracę z przedstawicielami handlowymi oraz dystrybutorami;
- analizę rynku oraz konkurencji.
Wymagania
wykształcenie min. średnie;
umiejętności analityczne;
dokładność, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy;
komunikatywność, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
umiejętność pracy w dużym zespole;
znajomość Prawa Zamówień Publicznych będzie dodatkowym atutem;
mile widziana znajomość branży farmaceutycznej.
Oferujemy
pracę pełną wyzwań w firmie będącej liderem na rynku dystrybucji leków;
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów;
możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach;
koszyk benefitów, m.in.: karty sportowe, zajęcia z trenerem biegowym, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe i lekowe.
Klauzule informacyjne
Aplikuj